Kan ik online bestellen?
Persoonlijke service staat bij ons op de eerste plaats. Daarom hebben wij ervoor gekozen om geen online winkel te worden. Normaal kan je bij ons enkel producten reserveren en dan later in de winkel komen afhalen zonder enige aankoopverplichting.
Gezien de huidige coronacrisis hebben we beslist om een webshop te openen. Je kan momenteel dus wel gewoon online bestellen.
Schoenen en kleding hebben we gewoon op stock. Bestellingen die voor 9u geplaatst worden, worden dezelfde dag nog verzonden of bezorgd. Bestellen na 9 uur, worden de volgende dag verzonden of bezorgd.
Teammateriaal hebben we niet standaard op stock, normaal moet je hiervoor een 2tal weken levertijd voorzien.
- Moet ik een afspraak maken voor een loopanalyse?
- Hoe verloopt een loopanalyse?
- Hoelang blijven mijn producten gereserveerd?
- Hoe kan ik mijn reservatie annuleren?
- Kunnen jullie ook leveringen bezorgen?
- Hoe kan ik mijn schoenen onderhouden?
- Voor welke sporten kan ik bij Foncé terecht?
- Kan ik trofeeën en medailles bestellen?
- Kan ik voedingssupplementen kopen?
- Kan ik UV beschermende zwemkledij vinden?
- Hebben jullie Adidas superstar of Stan Smith’s
- Verkopen jullie boksmateriaal?
- Hebben jullie volleyballen?
- Hebben jullie rugbyballen?
- Hebben jullie tennismateriaal?
- Kan ik mijn product retourneren en hoeveel tijd heb ik hiervoor?
- Hoe vind ik de best passende keeperhandschoen?
- Wat zijn jullie openingsuren?
- Wat is het verschil tussen gewone voetballen en zaalvoetballen?
- Doen jullie ook bedrukking?
- Doen jullie reparaties?
- Hoe moet ik een kortingscode ingeven?
- Hoe kan ik mijn cadeaubon gebruiken via de webshop?
- Welke schoenmaat moet ik kiezen?
Het antwoord op je vraag niet teruggevonden?
Contacteer onze klantendienst op het nummer 053 704 262 of via info@fonce.be
word jij onze 2523ste like op Facebook
Volg foncé op facebook